Domena Waterdrop.pl sprzedana za 37,3 tys. zł
Adres Waterdrop.pl zmienił abonenta za 37,3 tys. zł. To najwyższa ujawniona w tym roku sprzedaż nazwy z końcówką .pl. Nabywcą domeny jest czeski producent mikrodrinków.
Transakcja znalazła się na trzeciej pozycji rankingu ccTLD w ostatnim malingu Sedo. Adres został sprzedany za 8 tys. euro, co odpowiada kwocie 37,3 tys. zł według aktualnego kursu. Nabywcą domeny jest czeska spółka Waterdrop – producent mikrodrinków oraz ekologicznych, designerskich akcesoriów do picia.

Mikrodrinki to kapsułki zawierające ekstrakty owoców i roślin. Pozwalają nadać czystej wodzie wybrany smak i aromat. Na pomysł mikrodrinków wpadł założyciel firmy Martin Donald Murray, który podczas lotu samolotem stwierdził, że skazany jest na wybór między czystą wodą, alkoholem, a niezdrowymi kolorowymi napojami.
Waterdrop ma w swojej ofercie szeroką gamę smaków, głównie orientalnych, takich jak imbir, mango, baobab, acerola. Jak zapewnia producent, owoce i rośliny stanowiące surowiec mikrodrinków pozyskiwane są „wyłącznie od zaufanych lokalnych dostawców z całego świata”.
Domena Waterdrop.com, pod którą działa strona firmy, została zarejestrowana w 1998 r. Jej ostatnia aktualizacja nastąpiła w lipcu zeszłego roku. Domena Waterdrop.pl została utworzona w 2014 r. Zapewne zostanie przekierowana na polską wersję witryny Waterdrop, dostępną na podstronie pl.waterdrop.com. Obecnie adres prowadzi do landing page’a z informacją o błędzie 403.
W kontekście sprzedaży Waterdrop.pl za 8 tys. euro warto zaznaczyć, że domeny Mikrodrink.pl i Mikrodrinki.pl są dostępne do rejestracji…

