Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Aftermarket oferuje darmowe konsultacje SEO

Aftermarket oferuje darmowe konsultacje SEO

Aftermarket.pl, jeden z największych rejestratorów i największa giełda domen na polskim rynku, oferuje bezpłatne konsultacje SEO. By umówić się na rozmowę z ekspertem, wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy.


Google wprowadza kolejne zmiany do AdSense. Ma być jeszcze wygodniej

Google wprowadza kolejne zmiany do AdSense. Ma być jeszcze wygodniej

Google ogłosił na swoim blogu wprowadzenie kolejnych poprawek do systemu AdSense. Chodzi o „ulepszenia” algorytmu Auto ads, uruchomionego na początku zeszłego roku.


Czy Google całkowicie wyeliminuje URL-e? Zamiast adresów firma wyświetla breadcrumbs

Czy Google całkowicie wyeliminuje URL-e? Zamiast adresów firma wyświetla breadcrumbs

Na początku października w USA pojawiły się doniesienia, że Google testuje nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania: zamiast URL-i serwuje breadcrumbs. Obecnie ta sama sytuacja ma miejsce w polskiej części internetu.


Nowe narzędzie do analizy SEO. Zawiera kilka unikalnych funkcji

Nowe narzędzie do analizy SEO. Zawiera kilka unikalnych funkcji

Moz, firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania do marketingu internetowego, udostępniła nowe narzędzie do analizy domen pod kątem SEO. Niektóre z oferowanych wskaźników oparte są na autorskiej technologii i nie są dostępne nigdzie indziej.


Kary Google mogą utrzymywać się latami. Nawet po wygaśnięciu i ponownej rejestracji domeny

Kary Google mogą utrzymywać się latami. Nawet po wygaśnięciu i ponownej rejestracji domeny

Kary Google nałożone na domenę mogą utrzymywać się przez wiele lat. Również w sytuacji, gdy adres od dawna nie jest wykorzystywany do szkodliwej działalności, a nawet jeśli wygasł i został ponownie zarejestrowany. To ryzyko, które trzeba rozważyć przy zakupie domeny.


Google zdominuje rynek wyszukiwania głosowego. Są jacyś zaskoczeni?

Google zdominuje rynek wyszukiwania głosowego. Są jacyś zaskoczeni?

Google Assistant jest na najlepszej pozycji, by zdominować rynek wyszukiwania głosowego. Asystent głosowy Google osiąga lepsze wyniki w testach niż konkurencja. Drugi powód przewagi koncernu na tym rynku można zamknąć w jednym słowie: Android.


Google „rozbudowuje” nofollow. Firma wprowadza dwa nowe atrybuty linków: sponsored i ugc

Google „rozbudowuje” nofollow. Firma wprowadza dwa nowe atrybuty linków: sponsored i ugc

Zmieniają się zasady oznaczania linków za pomocą atrybutów. Nofollow nie będzie już wytyczną, ale wskazówką dla Google. Ta sama zasada dotyczy dwóch nowych atrybutów wprowadzonych przez giganta: sponsored i ugc.


Czy Google „przejął” internet? Już ponad połowa wyszukiwań nie generuje wejść na strony

Czy Google „przejął” internet? Już ponad połowa wyszukiwań nie generuje wejść na strony

Już ponad połowa wyszukiwań w Google nie przekłada się na kliknięcia w linki do stron internetowych. Gigant zagarnia dla siebie większą część ruchu pochodzącego ze swojej wyszukiwarki. Sprawą zainteresował się amerykański Kongres.


Nowe strony będą indeksowane w trybie mobile-first

Nowe strony będą indeksowane w trybie mobile-first

Od 1 lipca nowe strony internetowe będą indeksowane w trybie mobile-first. Oznacza to, że boty Google sczytają w pierwszej kolejności mobilną wersję witryny, wersja desktopowa będzie miała niższy priorytet.


Google AdSense coraz bardziej odchodzi od reklam tekstowych

Google AdSense coraz bardziej odchodzi od reklam tekstowych

Niebawem reklamy tekstowe zupełnie znikną z sieci AdSense. Google marginalizuje słowo pisane i stawia na reklamy typu display. Wydawcy stracą też możliwość konfigurowania stylu reklam.