Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Disney szuka specjalisty od domen internetowych

Disney szuka specjalisty od domen internetowych

Disney zamieścił w serwisie LinkedIn ofertę pracy dla specjalisty ds. domen internetowych. Koncern poszukuje managera, który zajmie się zarządzaniem firmowymi adresami.

Oferta dotyczy pracy w ramach zespołu Domain Names Management (DNM), który stanowi część Disney Enterprise Technology (EntTech). To jednostka Walt Disney Company odpowiedzialna za technologiczne wsparcie rozwoju biznesu. W ogłoszeniu można przeczytać:

„Domeny internetowe to strategiczne aktywa będące przedmiotem własności intelektualnej i stanowiące element technicznej infrastruktury sieci, poczty e-mail i innych aplikacji. Zespół Domain Names Management (DNM) działa w ramach Enterprise Technology’s Processes and Performance, Business Operations Team. DNM jest odpowiedzialny za zarządzanie domenowym portfolio firmy, obsługę domen w ramach poszczególnych segmentów korporacji i wspieranie wszelkich działań związanych z domenami w ramach spółki.”

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Program Manager-Domain Names Management będzie należeć m.in.:

  • zapewnienie wsparcia w zakresie zarządzania domenami dla wszystkich marek Disneya,
  • aktywny udział w badaniach nad nowymi produktami i opracowywaniu kampanii reklamowych,
  • projektowanie strategii zarządzania domenami,
  • analiza i monitorowanie danych DNS,
  • współpraca z działami: prawnym i bezpieczeństwa informatycznego.

Disney, w ramach podstawowych wymagań, oczekuje od kandydatów m.in.:

  • minimum trzyletniego doświadczenia w pracy w międzynarodowej korporacji technologicznej,
  • znajomości systemu DNS,
  • znajomości SSL/TLS, CAs, CSRs
  • wysokich kompetencji komunikacyjnych i organizacyjnych.

Zgłoszenia można wysyłać za pośrednictwem LinkedIn.

Tagi:

Tutaj możesz komentować