Disney szuka specjalisty od domen internetowych
Disney zamieścił w serwisie LinkedIn ofertę pracy dla specjalisty ds. domen internetowych. Koncern poszukuje managera, który zajmie się zarządzaniem firmowymi adresami.
Oferta dotyczy pracy w ramach zespołu Domain Names Management (DNM), który stanowi część Disney Enterprise Technology (EntTech). To jednostka Walt Disney Company odpowiedzialna za technologiczne wsparcie rozwoju biznesu. W ogłoszeniu można przeczytać:
„Domeny internetowe to strategiczne aktywa będące przedmiotem własności intelektualnej i stanowiące element technicznej infrastruktury sieci, poczty e-mail i innych aplikacji. Zespół Domain Names Management (DNM) działa w ramach Enterprise Technology’s Processes and Performance, Business Operations Team. DNM jest odpowiedzialny za zarządzanie domenowym portfolio firmy, obsługę domen w ramach poszczególnych segmentów korporacji i wspieranie wszelkich działań związanych z domenami w ramach spółki.”
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Program Manager-Domain Names Management będzie należeć m.in.:
- zapewnienie wsparcia w zakresie zarządzania domenami dla wszystkich marek Disneya,
- aktywny udział w badaniach nad nowymi produktami i opracowywaniu kampanii reklamowych,
- projektowanie strategii zarządzania domenami,
- analiza i monitorowanie danych DNS,
- współpraca z działami: prawnym i bezpieczeństwa informatycznego.
Disney, w ramach podstawowych wymagań, oczekuje od kandydatów m.in.:
- minimum trzyletniego doświadczenia w pracy w międzynarodowej korporacji technologicznej,
- znajomości systemu DNS,
- znajomości SSL/TLS, CAs, CSRs
- wysokich kompetencji komunikacyjnych i organizacyjnych.
Zgłoszenia można wysyłać za pośrednictwem LinkedIn.
Tagi: Disney