Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Domena Waterdrop.pl sprzedana za 37,3 tys. zł

Domena Waterdrop.pl sprzedana za 37,3 tys. zł

Adres Waterdrop.pl zmienił abonenta za 37,3 tys. zł. To najwyższa ujawniona w tym roku sprzedaż nazwy z końcówką .pl. Nabywcą domeny jest czeski producent mikrodrinków.

Transakcja znalazła się na trzeciej pozycji rankingu ccTLD w ostatnim malingu Sedo. Adres został sprzedany za 8 tys. euro, co odpowiada kwocie 37,3 tys. zł według aktualnego kursu. Nabywcą domeny jest czeska spółka Waterdrop – producent mikrodrinków oraz ekologicznych, designerskich akcesoriów do picia.

Mikrodrinki to kapsułki zawierające ekstrakty owoców i roślin. Pozwalają nadać czystej wodzie wybrany smak i aromat. Na pomysł mikrodrinków wpadł założyciel firmy Martin Donald Murray, który podczas lotu samolotem stwierdził, że skazany jest na wybór między czystą wodą, alkoholem, a niezdrowymi kolorowymi napojami.

Waterdrop ma w swojej ofercie szeroką gamę smaków, głównie orientalnych, takich jak imbir, mango, baobab, acerola. Jak zapewnia producent, owoce i rośliny stanowiące surowiec mikrodrinków pozyskiwane są „wyłącznie od zaufanych lokalnych dostawców z całego świata”.

Domena Waterdrop.com, pod którą działa strona firmy, została zarejestrowana w 1998 r. Jej ostatnia aktualizacja nastąpiła w lipcu zeszłego roku. Domena Waterdrop.pl została utworzona w 2014 r. Zapewne zostanie przekierowana na polską wersję witryny Waterdrop, dostępną na podstronie pl.waterdrop.com. Obecnie adres prowadzi do landing page’a z informacją o błędzie 403.

W kontekście sprzedaży Waterdrop.pl za 8 tys. euro warto zaznaczyć, że domeny Mikrodrink.pl i Mikrodrinki.pl są dostępne do rejestracji…

Tagi: , , , , , ,

Tutaj możesz komentować