Domena DXL.com sprzedana za 1,15 miliona dolarów
Dobre wieści na nowy rok. Do listy siedmiocyfrowych transakcji dołączyła kolejna domena. Trzyliterówka DXL.com zmieniła abonenta za 1,15 miliona dolarów.
Dobre wieści na nowy rok. Do listy siedmiocyfrowych transakcji dołączyła kolejna domena. Trzyliterówka DXL.com zmieniła abonenta za 1,15 miliona dolarów.
„Nie powinieneś nigdy wydawać 825 tys. na domenę” – przekonuje Karn Saroya, twórca marki Cover. I wyjaśnia, dlaczego jest zadowolony, że to zrobił.
W ostatnich latach branżę domen napędzał rynek chiński, dziś swój udział w jej „rozkręcaniu” ma również branża kryptowalutowa. Okazuje się, że startupy rozwijające technologię blockchain chętnie kupują domeny premium.
Domeny produktowe przegrywają z brandowymi – twierdzi Morgan Linton. Jego zdaniem najbardziej wartościowe nazwy na rynku to jedno- lub dwuwyrazowe frazy o ogólnym znaczeniu nadające się na markę dla biznesu.
Coś jest w stwierdzeniu, że największym sprzymierzeńcem PiS jest opozycja. Dwa największe ugrupowania spoza obozu rządzącego wybierają się na wybory samorządowe pod hasłem, które partia Kaczyńskiego… już dawno zarejestrowała w domenie .pl.
Wzrosła liczba ataków hakerskich z wykorzystaniem domen homograficznych – wynika z analizy przygotowanej przez firmę Farsight Security. Na jedną znaną markę przypada średnio około tysiąca „trefnych” adresów.
Końcówka .pl ma „nowe” logo. Po raz pierwszy zostało ono zaprezentowane publicznie podczas Dnia Otwartego rejestru .pl, zorganizowanego przez Dział Domen NASK 28 września br.
Organizacja zrzeszająca marki z 190 krajów świata opublikowała raport na temat upowszechnienia nowych domen wśród firm. Większość uczestników badania przyznaje, że rejestruje nTLD w celu ochrony własnego brandu.
Należąca do francuskich kolei państwowych spółka zajmująca się sprzedażą biletów online porzuca adres w domenie .com na rzecz nazwy w rozszerzeniu brandowym. Niebawem w internecie będzie „widoczna” jako Oui.sncf. To kolejny – choć jak na
Poznańskie Radio Merkury zmieniło nazwę na Radio Poznań. Rozgłośnia zignorowała przy tym brak dostępnej domeny RadioPoznan.pl, która znajduje się w posiadaniu spółki Agora.