Sedo wchodzi na chiński rynek
Sedo podbija Państwo Środka. Jedna z największych platform sprzedaży domen na świecie uruchomiła chińską wersję językową swojego serwisu.
Zgodnie z informacją prasową, giełda „poszerza swój międzynarodowy zasięg, by dotrzeć ze swoimi usługami do 591 milionów chińskich użytkowników internetu i ponad miliarda chińskojęzycznych osób na świecie”. Obecnie platforma Sedo obsługuje transakcje i dostarcza innych usług w siedmiu językach oraz oferuje obsługę klienta w 25 językach. Jak twierdzi dyrektor zarządzający firmy Tobias Flaitz, na rynku rośnie popyt na domeny związane z Chinami. Dodaje również, że w ostatnim czasie część najwyższych sprzedaży przeprowadzonych za pośrednictwem tej giełdy związanych było z rynkiem chińskim. Dział brokerski Sedo pośredniczył niedawno w sprzedaży domeny dudu.com, kupionej przez rosyjskiego nabywcę od chińskiego abonenta za milion dolarów. Właściciela zmieniły też nazwy yinhang.com (300 tys. dolarów) ijuxin.com (67 tys. dolarów). Doszło również do nieujawnionej transakcji na kwotę 500 tys. dolarów – nabywcą był obywatel Chin. Obecnie Sedo ma w swojej ofercie ponad 17 milionów adresów i posiada prawie 50 tys. aktywnych klientów w Państwie Środka.
Tagi: rynek chiński, Sedo