Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Chcesz wysokiej konwersji na swojej stronie? Zadbaj o mobile

Chcesz wysokiej konwersji na swojej stronie? Zadbaj o mobile

Wyniki lokalne na urządzeniach mobilnych mają 80-proc. konwersję. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez comScore na zlecenie Neustar i agencji 15miles.


Treść jest najważniejsza. Allie Freeland z iAcquire wyjaśnia, na czym polega content marketing

Treść jest najważniejsza. Allie Freeland z iAcquire wyjaśnia, na czym polega content marketing

W ostatnich latach na rynku reklamy coraz większym powodzeniem cieszy się content marketing. Firmy zwiększają budżety na ten typ promocji, ale wielu reklamodawców wciąż nie wie, na czym faktycznie polega marketing treści. Wątpliwości na ten temat pomaga nam rozwiać Allie Freeland, PR Director w iAcquire (www.iAcquire.com).


Google czyści Polskę ze spamu

Google czyści Polskę ze spamu

Szef Google ds. walki ze spamem Matt Cutts poinformował na swoim koncie na Twitterze o podjęciu działań przeciw dwóm polskim sieciom wymiany linków. Równocześnie na polskim blogu Google dla webmasterów pojawiła się notka przypominająca o konsekwencjach używania „nienaturalnych” linków.


Wyszukiwanie głosowe obniży stawki CPC

Wyszukiwanie głosowe obniży stawki CPC

Parkingi domen i system AdSense już od dawna zawodzą oczekiwania finansowe domainerów. Teraz, na skutek rozwoju wyszukiwania głosowego, reklamy w systemie Google mogą być jeszcze mniej opłacalne.


Bing rozwiewa złudzenia na temat wartości generyków

Bing rozwiewa złudzenia na temat wartości generyków

Nazwy generyczne mają bardzo znikomą wartość dla pozycji strony w wyszukiwarce – twierdzi Dueane Forrester, senior product manager w Bing na łamach firmowego bloga.


Google walczy ze „złą reklamą”

Google walczy ze „złą reklamą”

W zeszłym roku koncern z Mountain View usunął ze swojego systemu ponad 350 milionów podejrzanych reklam. Odrzucił też 3 miliony aplikacji o dostęp do swojej sieci reklamowej.


Domenowe prognozy na 2014 r.

Domenowe prognozy na 2014 r.

Nie jesteśmy zawodowymi futurologami (dlatego zastrzegamy sobie prawo do pomyłek prognostycznych), ale w ramach małej zabawy intelektualnej, po głębokich naradach i przemyśleniach, upichciliśmy kilka domenowych prognoz na nowy rok.


Opowieść o tym, że nie warto igrać z Google

Branża SEO ma trudne życie. W praktyce zdana jest na łaskę Google. „Wyszukiwarka nr 1” dysponuje coraz lepszymi algorytmami, które coraz trudniej wykiwać za pomocą pozycjonerskich sztuczek. O polityce Google, optymalizacji stron i marketingu w internecie rozmawiamy z Razvanem Gavrilasem z CognitiveSEO.com


Jakie są najlepsze narzędzia promocji dla początkującego serwisu internetowego?

Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu „Marketing przy Kawie”, http://marketing-news.pl, uważa, że nie ma najlepszej, uniwersalnej drogi promocji. Chcąc dotrzeć z naszą ofertą do potencjalnych klientów powinniśmy raczej eksperymentować, analizować i wdrażać różne kombinacje różnorakich sposobów promocji. Dzięki temu powinno nam się udać stworzyć "mieszankę", która pozwoli dotrzeć do określonej, pożądanej grupy docelowej.


Jak się wybić w internecie?

Dobra domena to podstawa wizerunku w sieci. Jednak sama nazwa nie gwarantuje sukcesu. Dotarcie do szerokiego grona odbiorców wymaga odpowiednich działań marketingowych. Jak sprostać coraz trudniejszym wymaganiom narzucanym przez Google? Na nasze pytania odpowiada Mateusz Maciaszek, specjalista ds. marketingu internetowego.