Chcesz wysokiej konwersji na swojej stronie? Zadbaj o mobile
Wyniki lokalne na urządzeniach mobilnych mają 80-proc. konwersję. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez comScore na zlecenie Neustar i agencji 15miles.
Wyniki lokalne na urządzeniach mobilnych mają 80-proc. konwersję. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez comScore na zlecenie Neustar i agencji 15miles.
W ostatnich latach na rynku reklamy coraz większym powodzeniem cieszy się content marketing. Firmy zwiększają budżety na ten typ promocji, ale wielu reklamodawców wciąż nie wie, na czym faktycznie polega marketing treści. Wątpliwości na ten temat pomaga nam rozwiać Allie Freeland, PR Director w iAcquire (www.iAcquire.com).
Szef Google ds. walki ze spamem Matt Cutts poinformował na swoim koncie na Twitterze o podjęciu działań przeciw dwóm polskim sieciom wymiany linków. Równocześnie na polskim blogu Google dla webmasterów pojawiła się notka przypominająca o konsekwencjach używania „nienaturalnych” linków.
Parkingi domen i system AdSense już od dawna zawodzą oczekiwania finansowe domainerów. Teraz, na skutek rozwoju wyszukiwania głosowego, reklamy w systemie Google mogą być jeszcze mniej opłacalne.
Nazwy generyczne mają bardzo znikomą wartość dla pozycji strony w wyszukiwarce – twierdzi Dueane Forrester, senior product manager w Bing na łamach firmowego bloga.
W zeszłym roku koncern z Mountain View usunął ze swojego systemu ponad 350 milionów podejrzanych reklam. Odrzucił też 3 miliony aplikacji o dostęp do swojej sieci reklamowej.
Nie jesteśmy zawodowymi futurologami (dlatego zastrzegamy sobie prawo do pomyłek prognostycznych), ale w ramach małej zabawy intelektualnej, po głębokich naradach i przemyśleniach, upichciliśmy kilka domenowych prognoz na nowy rok.
Branża SEO ma trudne życie. W praktyce zdana jest na łaskę Google. „Wyszukiwarka nr 1” dysponuje coraz lepszymi algorytmami, które coraz trudniej wykiwać za pomocą pozycjonerskich sztuczek. O polityce Google, optymalizacji stron i marketingu w internecie rozmawiamy z Razvanem Gavrilasem z CognitiveSEO.com
Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu „Marketing przy Kawie”, http://marketing-news.pl, uważa, że nie ma najlepszej, uniwersalnej drogi promocji. Chcąc dotrzeć z naszą ofertą do potencjalnych klientów powinniśmy raczej eksperymentować, analizować i wdrażać różne kombinacje różnorakich sposobów promocji. Dzięki temu powinno nam się udać stworzyć "mieszankę", która pozwoli dotrzeć do określonej, pożądanej grupy docelowej.
Dobra domena to podstawa wizerunku w sieci. Jednak sama nazwa nie gwarantuje sukcesu. Dotarcie do szerokiego grona odbiorców wymaga odpowiednich działań marketingowych. Jak sprostać coraz trudniejszym wymaganiom narzucanym przez Google? Na nasze pytania odpowiada Mateusz Maciaszek, specjalista ds. marketingu internetowego.