Największe sprzedaże października 2014 r.
Październik okazał się słabym miesiącem dla wtórnego rynku domen. Najdrożej sprzedany adres zmienił właściciela za 100 tys. dolarów. To stosunkowo niska kwota w porównaniu z wynikami z poprzednich miesięcy.
Październik okazał się słabym miesiącem dla wtórnego rynku domen. Najdrożej sprzedany adres zmienił właściciela za 100 tys. dolarów. To stosunkowo niska kwota w porównaniu z wynikami z poprzednich miesięcy.
NASK opublikował raport podsumowujący trzeci kwartał na rynku .pl. Jak wynika z opracowania, końcówka .pl w okresie od lipca do września rosła w tempie 1,04 proc. i osiągnęła stan 2 517 290 nazw.
W nawiązaniu do artykułu z dnia 27 października 2014 r. pod tytułem Dyrektor NASK nie spełnia warunków, by ponownie ubiegać się o „swoje” stanowisko, informujemy, że wobec braku odpowiedzi ze strony instytutu badawczego na
Sprawdziliśmy, ile kosztuje utrzymanie nazw u największych polskich rejestratorów domen. Porównaliśmy ceny rejestracji i przedłużeń nazw w domenach .pl, .eu i .com.
Dobry brand to jeden z fundamentów biznesu. Jednak stworzenie nazwy, która budzi pozytywne skojarzenia i łatwo wpada w ucho, nie jest łatwym zadaniem. Tym bardziej że nie wystarczy wymyślić dobrej maki – trzeba jeszcze znaleźć dla niej adres w sieci.
Chcieć to móc – głosi popularne porzekadło. Wielu domainerom, mimo najlepszych chęci, nie udaje się jednak sprzedać nazw za satysfakcjonujące stawki. Oto niektóre z przyczyn ich porażek.
W domainingu istnieje szereg strategii inwestycyjnych. Dotyczą one zarówno rejestracji bądź zakupu nazw, jak i ich sprzedaży. W tym kontekście warto omówić kwestię zakupu domen w pakietach tematycznych.
NASK nie potrafi odpowiedzieć, czy jej aktualny dyrektor kwalifikuje się do konkursu na stanowisko dyrektora tej instytucji. Chodzi o stopień naukowy doktora podany w wymaganiach konkursowych. Obecny szef tej instytucji, Michał Chrzanowski, posiada jedynie stopień magistra.
Wrzesień na rynku domen minął bez emocjonujących transakcji. Najdroższym adresem sprzedanym na rynku światowym był Digital.com, który zmienił abonenta za ponad 370 tys. dolarów.
Aftermarket.pl uruchomił nowe narzędzie dla uczestników aukcji domenowych. Umożliwia ono bardziej efektywną i tańszą licytację nazw oraz uwalnia użytkownika od konieczności śledzenia aukcji.