Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


TM.com sprzedana za 1,25 miliona dolarów

TM.com sprzedana za 1,25 miliona dolarów

Kolejna dwuliterówka zmieniła właściciela za siedmiocyfrową kwotę. Domena TM.com została sprzedana za 1,25 miliona dolarów. Informację o transakcji ujawnił broker.

Byłym abonentem TM.com jest TM Advertising, agencja reklamowa z 85-letnim stażem, z siedzibą w Dallas w Teksasie. Jak podał w październiku serwis AdWeek.com, firma zakończyła niedawno działalność. Agencja obsługiwała m.in. linie American Airlines. W ostatnim czasie jednak dotknął ją odpływ klientów. Co ciekawe, dwa lata temu spółka uniezależniła się od Interpublic Group, do której należała od kilku dekad. Miała szansę wyjść na swoje, jednak – zgodnie z oświadczeniem CEO firmy – doświadczyła „drastycznego spadku zamówień od trzech największych klientów agencji”. Jednym z głównych aktywów, jakie posiadała firma, była domena, stąd decyzja o jej sprzedaży. Najwyraźniej negocjacje przebiegły błyskawicznie. Klient znalazł się już po miesiącu.

Sprzedaż TM.com za 1,25 miliona dolarów to „dzieło” Marka Thomasa, twórcy i CEO VIP Brokerage. To już druga siedmiocyfrowa transakcja, w której pośredniczył ten broker. Thomas ma na swoim koncie również sprzedaż tegorocznej „dwójki”, czyli domeny California.com. Szef VIP Brokerage działa na rynku domen od siedmiu lat, a pod własnym szyldem od września 2015 r. Od rozpoczęcia działalności w branży Thomas pośredniczył w transakcjach o łącznej wartości 70 milionów dolarów.

Zgodnie z danymi z bazy NameBio TM.com to ósma najdroższa dwuliterówka na liście ujawnionych transakcji.

Tagi: , , , ,

Tutaj możesz komentować