TM.com sprzedana za 1,25 miliona dolarów
Kolejna dwuliterówka zmieniła właściciela za siedmiocyfrową kwotę. Domena TM.com została sprzedana za 1,25 miliona dolarów. Informację o transakcji ujawnił broker.
Byłym abonentem TM.com jest TM Advertising, agencja reklamowa z 85-letnim stażem, z siedzibą w Dallas w Teksasie. Jak podał w październiku serwis AdWeek.com, firma zakończyła niedawno działalność. Agencja obsługiwała m.in. linie American Airlines. W ostatnim czasie jednak dotknął ją odpływ klientów. Co ciekawe, dwa lata temu spółka uniezależniła się od Interpublic Group, do której należała od kilku dekad. Miała szansę wyjść na swoje, jednak – zgodnie z oświadczeniem CEO firmy – doświadczyła „drastycznego spadku zamówień od trzech największych klientów agencji”. Jednym z głównych aktywów, jakie posiadała firma, była domena, stąd decyzja o jej sprzedaży. Najwyraźniej negocjacje przebiegły błyskawicznie. Klient znalazł się już po miesiącu.
Sprzedaż TM.com za 1,25 miliona dolarów to „dzieło” Marka Thomasa, twórcy i CEO VIP Brokerage. To już druga siedmiocyfrowa transakcja, w której pośredniczył ten broker. Thomas ma na swoim koncie również sprzedaż tegorocznej „dwójki”, czyli domeny California.com. Szef VIP Brokerage działa na rynku domen od siedmiu lat, a pod własnym szyldem od września 2015 r. Od rozpoczęcia działalności w branży Thomas pośredniczył w transakcjach o łącznej wartości 70 milionów dolarów.
Zgodnie z danymi z bazy NameBio TM.com to ósma najdroższa dwuliterówka na liście ujawnionych transakcji.
Tagi: Interpublic Group, Mark Thomas, sprzedaże, TM Advertising, TM.com