Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Najdroższe keywordy w AdWords w 2017 r.

Najdroższe keywordy w AdWords w 2017 r.

Serwis WordStream przygotował infografikę z zestawieniem najdroższych keywordów w systemie reklamowym AdWords. CPC za najbardziej wartościowe frazy wynosi ponad 50 dolarów.

WordStream zaczął analizować koszt keywordów jeszcze w 2011 r. Serwis wykorzystał w tym celu własne narzędzie Free Keyword Tool służące do analizy słów kluczowych w rozmaitych aspektach. Infografika, którą wówczas stworzył, należy podobno do najczęściej linkowanych zasobów witryny. Nic dziwnego, że WordStream nie poprzestał na jednej edycji, choć zaskakujące, że kolejną zaprezentował dopiero po sześciu latach.

Serwis przygotował opracowanie dotyczące stawek za keywordy w AdWords w 2017 r. – a nawet wykonał je w wersji dla pięciu anglojęzycznych krajów z ich walutami. Aktualne wyniki znacząco różnią się od tych sprzed sześciu lat. Może nie tyle pod względem stawek, których wartość jest obecnie wyższa, choć mimo wszystko zbliżona, ile pod względem samych słów kluczowych – tych najbardziej cenionych. W 2011 r. na pierwszym miejscu znajdował się keyword „insurance”, obecnie listę rozpoczyna fraza „business services”, której przeciętny koszt wynosi niemal 60 dolarów. A oto pełne tegoroczne zestawienie.

infografikawordstream

Tagi: , , ,

Tutaj możesz komentować