Domena Polska.pl w kampanii promocyjnej MSZ
Adres Polska.pl, który w maju z rąk Agory przejęło Ministerstwo Spraw Zagranicznych, znalazł się w spocie reklamowym promującym Polskę.
Produkcja zatytułowana „Polska. Spring into new” to trzydziestosekundowy film przedstawiający „w pigułce” zmiany, jakie zaszły w naszym kraju w ciągu ostatniego 25-lecia. Bohaterem spotu jest Chris Niedenthal, polsko-brytyjski fotoreporter i autor zdjęć z okresu stanu wojennego, w tym słynnej fotografii przedstawiającej transporter opancerzony SKOT uchwycony na tle billboardu z reklamą „Czasu apokalipsy” Francisa Coppoli, wiszącego na budynku kina „Moskwa” w Warszawie.
Kampania koordynowana przez MSZ upamiętnia trzy ważne dla kraju rocznice: 25-lecie pierwszych (pół)demokratycznych wyborów, 15-lecie członkostwa w NATO i 10-lecie przystąpienia do Unii Europejskiej.
Tagi: Agora, Chris Niedenthal, MSZ, Polska. Spring into new, Polska.pl