Najdroższe sprzedaże listopada 2015 r.
Najdrożej sprzedaną domeną listopada była nazwa generyczna Drink.com. Adres zmienił abonenta za pół miliona dolarów. Na liście non-.com zatriumfowała natomiast najpopularniejsza nowa końcówka, czyli .xyz.
Najdrożej sprzedaną domeną listopada była nazwa generyczna Drink.com. Adres zmienił abonenta za pół miliona dolarów. Na liście non-.com zatriumfowała natomiast najpopularniejsza nowa końcówka, czyli .xyz.
Koncern Virgin próbuje przejąć domenę VirginTravel.pl na drodze postępowania arbitrażowego. To kolejny przypadek, kiedy międzynarodowa korporacja zagraża istnieniu polskiej firmy w związku z roszczeniami dotyczącymi znaku towarowego.
Branża domenowa wymaga promocji. Tylko dzięki niej może się rozwijać. Promocji wymagają też adresy internetowe jako takie – chodzi o to, by biznes miał świadomość ich wartości. Reklamowanie rynku domenowego to zadanie również dla inwestorów.
Serwis Aftermarket.pl zaprasza do wyprzedaży domen przechwyconych i nieopłaconych przez użytkowników. Do „przejęcia” jest 1750 adresów. Cena wywoławcza wynosi 10 zł.
Optymistyczne wieści płyną z najnowszego raportu NASK. Rejestr zamknął trzeci kwartał br. z najlepszym w historii wynikiem pod względem średniej dziennej liczby rejestracji nowych nazw w domenie .pl.
Najdrożej sprzedanym adresem internetowym października była nazwa numeryczna 989.com, która zmienił właściciela za kwotę 818 181.18 dolara. To czwarta najwyższa ujawniona transakcja domenowa tego roku.
Serwis Aftermarket.pl przypomina o niższych stawkach rejestracji adresów. Promocje potrwają do końca roku. Przez cały grudzień taniej zarejestrujemy nazwy w domenach .pl, .eu oraz .xyz.
W najbliższy czwartek we Wrocławiu odbędzie się spotkanie domainerów. „O domenach we Wrocławiu” to ostatnia w tym roku okazja do wymiany doświadczeń i poszerzenia inwestorskiego know-how w większej grupie specjalistów z branży adresowej.
Serwis Aftermarket.pl ponownie ogłosił promocję na rejestrację nazw w najpopularniejszym nowym rozszerzeniu. Domena .xyz to lider rankingu nTLD. Zarejestrowano w niej już ponad 1,6 miliona adresów.
Współczesne marki praktycznie nie istnieją bez adresów www. Jakie jednak znaczenie w brandingu ma dostępność wolnej nazwy oraz końcówka domenowa? Na nasze pytania odpowiada Bartek Kotowicz z serwisu Brandingowy.pl.