Ceny domen .com w górę. Verisign ogłosił podwyżkę
Ceny nazw z końcówką .com wzrosną z 7,85 do 8,39 dolara. Tak wynika z komunikatu Verisign, rejestru tej TLD. Nowa stawka wejdzie w życie od 1 września 2021 r.
Ceny nazw z końcówką .com wzrosną z 7,85 do 8,39 dolara. Tak wynika z komunikatu Verisign, rejestru tej TLD. Nowa stawka wejdzie w życie od 1 września 2021 r.
Facebook żąda likwidacji domeny Facebook.com.bg, którą cybersquatter wystawił na sprzedaż za 6 milionów dolarów. Koncern domaga się również odszkodowania w wysokości 50 tys. dolarów.
Nowy rok zaczyna się bardzo obiecująco. Serwis DNJournal.com ujawnił największą od ponad półtora roku sprzedaż domenową. Chodzi o adres Christmas.com, za który klient zapłacił 3,15 miliona dolarów.
Aftermarket.pl zaoferował lepszą jakość w niższej cenie. Jeden z największych dostawców hostingu w Polsce wymienił dotychczasowe serwery na nowe, podwoił pojemność dysków, a do tego obniżył ceny. Obecnie hosting w Aftermarket.pl można kupić taniej nawet o 35 proc.
Ethos Capital, fundusz inwestycyjny, któremu nie udało się przejąć rejestru .org, zamierza przejąć pakiet kontrolny udziałów w spółce Donuts, największym rejestrze nTLD. Wartość transakcji nie została ujawniona.
Groźba opuszczenia Australii przez Google może się jednak nie ziścić. Po ultimatum australijskiego rządu koncern zamierza pójść na drobne ustępstwa. Ale może na tym ugrać znacznie więcej, niż stracić.
Zbuntowani rejestratorzy próbują dokonać przewrotu w Nominecie. Chodzi, oczywiście, o pieniądze. Firmy zarzucają władzom brytyjskiego rejestru marnotrawstwo i dbanie główne o prywatne interesy.
Adres Experience.com zmienił właściciela za „blisko milion dolarów”. Nabywcą jest firma z branży customer experience, wcześniej działająca pod marką SocialSurvey.com.
Dotychczasowe innowacje Google raczej nie służyły ekspozycji domen w przeglądarkach czy wyszukiwarce, ale zdarzają się wyjątki. Gigant wprowadza nową aktualizację, która pozwala na sprawdzenie źródła wyniku – w tym informacji na temat domeny.
Działalność rejestrów, które opierają swój model biznesowy na wyłudzaniu pieniędzy od właścicieli znaków towarowych, może zostać ukrócona. Takie jest założenie przepisów zatwierdzonych przez GNSO. Problem w tym, że są one zbyt ogólnikowe.