Business Insider walczy o adres z końcówką .pl
Business Insider Polska, polska edycja amerykańskiego serwisu finansowego, walczy o adres z końcówką .pl – donosi serwis InnPoland.pl. Obecnie witryna działa pod nazwą z końcówką .com.pl.
Business Insider Polska, polska edycja amerykańskiego serwisu finansowego, walczy o adres z końcówką .pl – donosi serwis InnPoland.pl. Obecnie witryna działa pod nazwą z końcówką .com.pl.
Liczba nazw zarejestrowanych w domenie .com przekroczyła 127 milionów – wynika z „licznika” na stronie Verisign, operatora tej końcówki. Domena .com po raz pierwszy przekroczyła tę liczbę rejestracji.
Spółka Brand24 zapłaciła 100 tys. zł za adres Brand24.com – donosi serwis WirtualneMedia.pl. Wcześniej firma korzystała z domeny Brand24.net. W transakcji pośredniczył znany inwestor domenowy Daniel Dryzek.
Bill Sweetman z serwisu DomainMantra.com opublikował ciekawą analizę dotyczącą domen, na które jest największe zapotrzebowanie rynkowe. Ekspert uwzględnił rodzaj nazw, ich złożoność oraz rodzaj końcówek TLD.
Serwis Clickz.com opublikował infografikę dotyczącą najdroższych słów kluczowych w Wielkiej Brytanii. Chodzi o terminy, za które trzeba zapłacić najwięcej w kampanii AdWords. Aż 77 z nich odnosi się do branży hazardowej.
Szykuje się nowy hit rynkowy? Serwis ToWeb.com donosi o rosnącym zainteresowaniu adresami z końcówką .bo w Państwie Środka. Na razie trudno mówić o boomie, ale może to być zarodek nowego trendu domenowego.
W 2020 r. może dojść do kolejnej edycji programu nTLD. Taką perspektywę roztoczył prezes ICANNAkram Atallah podczas przemówienia na konferencji poświęconej społeczeństwu informatycznemu.
Wyszła na jaw pierwsza milionowa sprzedaż tego roku. Adres LA.com zmienił abonenta za 1,2 miliona dolarów. Do transakcji doszło w marcu, ale dopiero tera informacja przedostała się do mediów.
Inwestorzy z Państwa Środka posiadają 54 proc. wszystkich nazw zarejestrowanych w nowych rozszerzeniach. Znacząco ustępują im pod tym względem nawet domainerzy z USA, którzy zarejestrowali tylko 10,8 proc. adresów nTLD.
NASK poinformował o zakończeniu współpracy z Grupą Adweb Bartłomiej Juszczyk. Jako powód instytut podał „naruszenie zobowiązań wynikających z Porozumienia”.