Wiek domeny nie ma znaczenia dla wyników pozycjonowania
Tak przynajmniej brzmi oficjalne stanowisko Google. Wyraził je John Mueller analityk trendów w firmie z Mountain View w... jednowyrazowym poście na Twitterze.
Tak przynajmniej brzmi oficjalne stanowisko Google. Wyraził je John Mueller analityk trendów w firmie z Mountain View w... jednowyrazowym poście na Twitterze.
Promocja biznesu "na zewnątrz" – to jest poza Internetem – sprowadza się często do promocji samej domeny. Nierzadko nazwie towarzyszy zgrabne hasło reklamowe, a w mediach drukowanych – co oczywiste – odpowiednie otoczenie graficzne. Niniejszy artykuł ma na celu ukazanie podstawowych kwestii dotyczących zarządzania domeną w zewnętrznej przestrzeni promocyjnej. Zapraszam do lektury!
Przechwytywanie wygasających nazw to jeden z najlepszych sposobów na zdobycie wartościowej domeny. Oto adresy, na które warto zwrócić uwagę w najbliższych dniach.
„Chips” to żargonowe określenie domen, które osiągają wysokie ceny na rynku chińskim. Nazwy z tej kategorii w ciągu trzech ostatnich lat zdziesięciokrotniły swoją wartość.
Krok po kroku Google przejmuje coraz większe obszary internetu. „Wyszukiwarka numer 1” zaczyna wyświetlać odpowiedzi bezpośrednio z poziomu SERP, co może wpłynąć negatywnie na znaczenie domen i stron internetowych.
Na Aftermarket.pl trwa aukcja dwóch atrakcyjnych domen z kategorii LL i LLL. Jedna z nich odpowiada nazwie znanej firmy kurierskiej. Pierwsza z licytacji kończy się za niespełna tydzień, druga – za 15 dni.
Amerykański gigant handlu detalicznego kupił adres Shoes.com i powiązane z nim aktywa za 9 milionów dolarów. Nie jest to transakcja czysto domenowa, jednak nie ma wątpliwości, że adres stanowi najbardziej wartościową składową przejęcia.
Zaczynał od parkowania domen. Dziś prowadzi średnio jedną aukcję rocznie, ale w ciągu trzech lat zarobił dla swoich szefów 10 milionów dolarów, a sam odrzucił ofertę zakupu domeny opiewającą na 1,5 miliona dolarów.
Tajne służby stają się coraz bardziej tajne i coraz mniej przejrzyste. Wojewódzki Sąd Administracyjny uznał, że Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego miała prawo odmówić Fundacji ePaństwo informacji na temat liczby i nazw zablokowanych na jej wniosek stron www.
Domena HH.com została sprzedana chińskiej firmie brokerskiej. Cena nie została podana do wiadomości, jednak z dużym prawdopodobieństwem przekroczyła wartość miliona dolarów.