Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Słynna hala Staples Center zmieniła nazwę na crypto.com Arena

Słynna hala Staples Center zmieniła nazwę na crypto.com Arena

To chwila triumfu dla branży crypto a jednocześnie reklama dla rynku domen. Słynna hala sportowo-rozrywkowa Staples Center w Los Angeles zmieniła nazwę na crypto.com Arena.

Spółka Crypto.com jest nowym sponsorem tytularnym słynnej hali w Los Angeles, znanej dotychczas jako Staples Center. Budynek powstał dzięki finansowaniu firmy Staples, która przeznaczyła na ten cel 375 milionów dolarów. W efekcie korporacja cieszyła się statusem sponsora tytularnego przez ponad dwadzieścia lat, od momentu otwarcia hali w październiku 1999 r.

W hali odbywają się koncerty i wydarzenia sportowe. Korzystają z niej m.in. drużyny koszykarskie z NBA i WNBA oraz hokeiści NHL. To właśnie tam co roku odbywa się ceremonia przyznania nagród Grammy.

Umowa z Crypto.com, zarejestrowaną w Singapurze giełdą kryptowalut, została podpisana na dwadzieścia lat. Dokładne warunki nie zostały ujawnione, ale według nieoficjalnych informacji deal opiewa na kwotę ponad 700 milionów dolarów.

Jak podaje serwis Bloomberg, spółka Crypto.com prowadziła „agresywne” kampanie sponsoringowe w świecie sportu, finansując drużyny i całe ligi w dyscyplinach takich jak koszykówka, hokej, piłka nożna MMA i esporty. Jak zauważa redakcja Bloomberga, najnowszy „nabytek” Crypto.com odzwierciedla rosnącą świadomość na temat kryptowalut i technologii blockchain.

Singapurska firma nie ogranicza szeroko zakrojonych działań marketingowych do świata sportu. Spółka wydała niedawno 100 milionów dolarów na kampanię reklamową z udziałem Matta Damona. Aktor stał się „twarzą” giełdy w jej działaniach promocyjnych o światowym zasięgu.

Ambicje marki są duże. Zgodnie ze słowami Krisa Marszalka, cytowanego przez Bloomberga, Crypto.com „w najbliższych latach ma ambicję stać się topową marką, porównywalną z Nike czy Apple”.

Tagi: , , , , , ,

Tutaj możesz komentować