Problemy z transferami nowych domen
Transfer domeny to przeniesienie adresu www z jednego serwisu rejestracyjnego do innego. Normalnie taka czynność nie powinna sprawiać trudności, jednak w przypadku nowych domen sprawy mają się nieco inaczej.
Transfer domeny to przeniesienie adresu www z jednego serwisu rejestracyjnego do innego. Normalnie taka czynność nie powinna sprawiać trudności, jednak w przypadku nowych domen sprawy mają się nieco inaczej.
Magazyn Fortune.com donosi o nowym trendzie w brandingu: za nazwy firm coraz częściej służą imiona. Tak jest na Zachodzie, a jak sprawa wygląda w Polsce?
Jaka jest najdroższa domena na świecie? Ile znaków można zarejestrować w ramach jednej nazwy? Jaka jest rekordowa liczba domen zarejestrowanych w ciągu jednego dnia? Oto siedem ciekawych faktów o adresach internetowych.
Liczba adresów w rozszerzeniach nTLD wynosi obecnie nieco ponad 3,6 miliona. Nazw w domenie .com jest ok. 125 milionów. A jednak całkiem sporo domen zajętych w nTLD dostępnych jest w „dotcomie”.
Mijający rok jest jednym z najciekawszych w historii branży domenowej. Przede wszystkim ze względu na program nTLD oraz liczne milionowe sprzedaże. A jak będzie wyglądał 2015 r. w branży adresów internetowych?
Większość adresów premium z nowymi końcówkami znajduje abonentów tuż po uwolnieniu nTLD do rejestracji. Wiele nazw zostaje jednak udostępnionych z opóźnieniem, co umożliwia domainerom ich spokojną selekcję. Jak zabrać się do „polowania” na wartościowe keywordy w nowych domenach?
Media społecznościowe podbijają internet. Konto na „fejsie” to obecnie jeden z filarów marketingu wielu firm. Mimo to fan page pod wieloma względami ustępuje „staremu, dobremu” blogowi.
Chcieć to móc – głosi popularne porzekadło. Wielu domainerom, mimo najlepszych chęci, nie udaje się jednak sprzedać nazw za satysfakcjonujące stawki. Oto niektóre z przyczyn ich porażek.
W domainingu istnieje szereg strategii inwestycyjnych. Dotyczą one zarówno rejestracji bądź zakupu nazw, jak i ich sprzedaży. W tym kontekście warto omówić kwestię zakupu domen w pakietach tematycznych.
Do najciekawszych końcówek w segmencie nTLD należą geodomeny miejskie. I to one mają szansę odnieść największy sukces w programie nowych domen. Współczesne metropolie to bowiem nie tylko potęgi gospodarcze, ale również swoiste minipaństwa, z którymi coraz bardziej identyfikują się ich mieszkańcy.