Kurczą się dochody z parkingów
Aż 36 proc. użytkowników parkingów przyznaje, że ich dochody z parkowania domen spadły w ubiegłym roku w porównaniu do roku 2013. Tak wynika z sondażu przeprowadzonego przez serwis DomainNameWire.com.
Jedynie 17 proc. ankietowanych stwierdziło, że w 2014 r. ta forma monetyzacji adresów www przyniosła im większe zyski niż w roku poprzednim. Pozostali respondenci twierdzą, że nie zauważyli znaczących różnic w dochodach z parkowania domen.
Większość ankietowanych przyznała się do korzystania tylko z jednego serwisu parkingowego. 40 proc. deklaruje chęć zmiany platformy w roku 2015. Jak jednak zauważa Andrew Alleman z DomainNameWire.com, migracja do innego serwisu niewiele pomoże w zwiększeniu dochodów. Platformy parkingowe mają bowiem ograniczone pole manewru ze względu na dominację Google w systemach reklamowych i warunki, jakie gigant z Mountain View narzuca swoim partnerom.
W sondażu DomainNameWire.com wzięło udział 200 osób.
Tagi: DomainNameWire.com, parkingi domen