Największe sprzedaże września 2014 r.
Wrzesień na rynku domen minął bez emocjonujących transakcji. Najdroższym adresem sprzedanym na rynku światowym był Digital.com, który zmienił abonenta za ponad 370 tys. dolarów.
Wrzesień na rynku domen minął bez emocjonujących transakcji. Najdroższym adresem sprzedanym na rynku światowym był Digital.com, który zmienił abonenta za ponad 370 tys. dolarów.
Serwis NoktaDomains.com przygotował podsumowanie trzech kwartałów 2014 r. na rynku wtórnym. Jak wynika z zestawienia, średnia wartość transakcji na rynku domen wzrosła o 1,2 tys. dolarów.
Do najciekawszych końcówek w segmencie nTLD należą geodomeny miejskie. I to one mają szansę odnieść największy sukces w programie nowych domen. Współczesne metropolie to bowiem nie tylko potęgi gospodarcze, ale również swoiste minipaństwa, z którymi coraz bardziej identyfikują się ich mieszkańcy.
Aftermarket.pl uruchomił nowe narzędzie dla uczestników aukcji domenowych. Umożliwia ono bardziej efektywną i tańszą licytację nazw oraz uwalnia użytkownika od konieczności śledzenia aukcji.
Każda praca, by przynosiła owoce, wymaga skutecznych metod działania i konsekwencji w ich stosowaniu. Podobnie jak w wielu innych wolnych zawodach, również w domainingu największą przeszkodą na drodze do sukcesu jest brak dyscypliny i zniechęcenie.
Na wartość domeny wpływa wiele czynników. Jednym z nich jest sposób wykorzystania domen podobnych do tej, która stanowi przedmiot naszego zainteresowania. To równocześnie jedno z kryteriów oceny opłacalności domenowej inwestycji.
Wraz z rozwojem gospodarki internetowej rośnie liczba osób i firm skłonnych do nabywania domen na rynku wtórnym. Jakiego typu klienci zainteresowani są zakupem adresów www od inwestorów?
Sierpień na rynku domen nie okazał się sezonem ogórkowym i przyniósł aż dwie milionowe transakcje w rozszerzeniu .com. Również na polskim rynku pojawiła się nie lada gratka – za niemal 16 tys. euro zmieniła właściciela dwuliterówka DH.pl.
Whois to jedno z podstawowych źródeł informacji na temat historii domen oraz ich abonentów. Bardziej wyspecjalizowaną usługą korzystającą z zasobów tej bazy danych jest tzw. odwrócony Whois.
Domainerzy bywają piętnowani przez nieuważnych abonentów za „podkupywanie” ich domen. Tego typu sytuacje nie zawsze są jednoznaczne, często jednak oskarżenia pod adresem inwestorów wynikają z niezrozumienia tematu i frustracji samych abonentów.