TN.pl sprzedana za 13 tys. zł
Dwuliterówka TN.pl zmieniła abonenta za niemal 13 tys. zł. Do sprzedaży doszło za pośrednictwem platformy Aftermarket.pl. Na domenę złożono 25 ofert.
Dwuliterówka TN.pl zmieniła abonenta za niemal 13 tys. zł. Do sprzedaży doszło za pośrednictwem platformy Aftermarket.pl. Na domenę złożono 25 ofert.
To druga najwyższa transakcja w tym roku. Adres 20.com został sprzedany za 1,75 miliona dolarów. Nabywca jest nieznany, jednak z dużym prawdopodobieństwem jest to klient z Chin.
Przechwytywanie wygasających nazw to jeden z najlepszych sposobów na zdobycie wartościowej domeny. Oto adresy, na które warto zwrócić uwagę w najbliższych dniach.
„Chips” to żargonowe określenie domen, które osiągają wysokie ceny na rynku chińskim. Nazwy z tej kategorii w ciągu trzech ostatnich lat zdziesięciokrotniły swoją wartość.
Na Aftermarket.pl trwa aukcja dwóch atrakcyjnych domen z kategorii LL i LLL. Jedna z nich odpowiada nazwie znanej firmy kurierskiej. Pierwsza z licytacji kończy się za niespełna tydzień, druga – za 15 dni.
Amerykański gigant handlu detalicznego kupił adres Shoes.com i powiązane z nim aktywa za 9 milionów dolarów. Nie jest to transakcja czysto domenowa, jednak nie ma wątpliwości, że adres stanowi najbardziej wartościową składową przejęcia.
Zaczynał od parkowania domen. Dziś prowadzi średnio jedną aukcję rocznie, ale w ciągu trzech lat zarobił dla swoich szefów 10 milionów dolarów, a sam odrzucił ofertę zakupu domeny opiewającą na 1,5 miliona dolarów.
Domena HH.com została sprzedana chińskiej firmie brokerskiej. Cena nie została podana do wiadomości, jednak z dużym prawdopodobieństwem przekroczyła wartość miliona dolarów.
Lutowe wyniki sprzedaży na światowym rynku wypadają dosyć skromnie. Tymczasem nad Wisłą doszło do prawdziwej niespodzianki. Nazwa z końcówką .pl zmieniła abonenta za 123 tys. zł.
Amerykański gigant z branży e-commerce kupił domenę Amazon.se. Kilka dni wcześniej spółka ogłosiła plan stworzenia trzech centrów danych w Szwecji. Wszystko wskazuje na to, że koncern zamierza wejść na kolejny europejski rynek.