Najwyższe sprzedaże marca 2022 r.
Najdrożej sprzedana domena marca to BioNTech.com. Adres zmienił abonenta za 950 tys. dolarów. W kategorii non-.com na pierwszym miejscu znalazła się domena Termin.de.
Najdrożej sprzedana domena marca to BioNTech.com. Adres zmienił abonenta za 950 tys. dolarów. W kategorii non-.com na pierwszym miejscu znalazła się domena Termin.de.
Verisign wyłączył ze swoich raportów darmowe domeny. W efekcie tej korekty ze statystyk wyparowało ponad 20 milionów nazw. W rzeczywistości rynek pierwotny w ostatnim kwartale 2021 r. odnotował wzrost.
Kolejny miesiąc, kolejna milionowa sprzedaż. Na pierwsze miejsce lutowego rankingu trafił adres Stable.com. Domena zmieniła abonenta za ponad milion dolarów.
Firmy InterNetX i Sedo (obie należą do United Internet AG) opublikowały raport na temat aktualnej sytuacji w branży domen. Opracowanie liczby blisko 70 stron i zawiera przekrojowe dane zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego.
CENTR opublikował kolejny raport kwartalny na temat pierwotnego rynku domen. Z opracowania wynika, że w Europie umacnia się pozycja .com – kosztem domen krajowych.
Nowy rok zaczął się z wysokiego C. W styczniu ujawniono dwie sprzedaże za siedmiocyfrowe kwoty. Za droższy z adresów klient zapłacił 1,8 miliona dolarów.
NASK zamknął kolejny kwartał z dodatnimi wynikami. Od początku października do końca grudnia 2021 r. w rejestrze przybyło 21 602 nazw z końcówką .pl. Wzrósł również wskaźnik odnowień i liczba abonentów.
Trzeci kwartał zeszłego roku zakończył się z wynikiem 364,6 miliona zarejestrowanych adresów www – wynika z ostatniego raportu Verisign. To spadek o 2,7 miliona w stosunku do poprzedniego kwartału.
Najdrożej sprzedana domena grudnia to Forge.com. Adres zmienił abonenta za 2,2 miliona dolarów, plasując się na piątym miejscu w rankingu najwyższych sprzedaży 2021 r.
Najdroższa transakcja ujawniona w listopadzie to Overview.com. Adres zmienił abonenta za 400 tys. dolarów. W kategorii non-.com ranking rozpoczyna domena Binance.ae z ceną 300 tys. USD.