NFT wciąż na topie. Najczęściej wyszukiwane keywordy lutego 2022 r.
Giełda Sedo opublikowała zestawienie najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych na swojej platformie. Podobnie jak w styczniu, ranking otwiera „NFT”.
Niewymienialne tokeny wciąż cieszą się zawrotną popularnością – przynajmniej na giełdzie Sedo. W ostatnim rankingu tej platformy tokenowy akronim ponownie znalazł się na pierwszym miejscu zestawienia.
Pozycja NFT w rankingu Sedo nie odpowiada jednak pozycji tego keywordu w Google. W sąsiedniej tabeli zamieszczonej we wpisie można sprawdzić, jak giełdowa popularność danego terminu przekłada się na jego popularność w wynikach wyszukiwania. Przybliżona liczba wyników dla „NFT” w Google wynosi 1,870 milionów – to jeden z najsłabszych wyników w całej dziesiątce. Internauci najczęściej – z terminów ujętych w rankingu – wyszukują wyraz „money” (4,760 milionów wyników), który w rankingu Sedo zajął szóste miejsce.
Z zestawienia wypadł termin „meta”, który w styczniu zajął dziewiąte miejsce. Ma to prawdopodobnie związek z „mieszanymi uczuciami”, jakie projekt Facebooka wywołuje wśród internautów i inwestorów.
Wysoko punktuje natomiast hazard. Keyword „gambling” znalazł się na trzecim miejscu listy, a „poker” na ósmym. Wiele terminów na liście to popularne pojęcia słownikowe.
Tak wygląda pełne zestawienie keyworów w Sedo i ich wyników w Google.
Źródło: Sedo