Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Które strony mają najdroższy ruch?

Które strony mają najdroższy ruch?

Agencja Siege Media przygotowała infografikę z zestawieniem stron, które uzyskują najwartościowszy ruch. Ranking został opracowany przy użyciu narzędzia SEMRush.

SEMRush to narzędzie analityczne dla branży SEO. Umożliwia ono m.in. dokonywanie pomiaru wartości ruchu internetowego. Korzystając z tej funkcji agencja Siege Media przeczesała sieć w poszukiwaniu stron, które uzyskują najbardziej wartościowy ruch organiczny. Za kryterium przyjęto stawki płacone przez klientów za keywordy, z których strony w rankingu uzyskują wejścia organiczne. Przykładowo, jeśli klienci płacą wysokie stawki za dobrą pozycję swojego serwisu dla frazy „kredyty hipoteczne”, to serwis, który w sposób organiczny (niepłatny) znajduje się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania dla tej frazy uzyskuje w klasyfikacji SEMRush odpowiednio wysoką „wycenę”.

Numerem jeden okazała się Wikipedia, co akurat nie dziwi, biorąc pod uwagę rozległość i obszerność bazy danych tego serwisu. Godne uwagi natomiast jest to, że serwis z najdroższym ruchem to akurat przedsięwzięcie non-profit. Pierwsza piątka to brandy znane właściwie na całym świecie, z kolei w drugiej pojawiają się nazwy słabiej kojarzone w Polsce: Craiglist i Yelp. Pierwsza z nich to popularny serwis z drobnymi ogłoszeniami, a druga – serwis z rekomendacjami lokalnych biznesów.

serach trafik

Więcej: http://www.siegemedia.com/most-valuable-search-traffic

Agencja Siege Media przygotowała infografikę z zestawieniem stron, które uzyskują najwartościowszy ruch. Ranking został opracowany przy użyciu narzędzia SEMRush.

SEMRush to narzędzie analityczne dla branży SEO. Umożliwia ono m.in. dokonywanie pomiaru wartości ruchu internetowego. Korzystając z tej funkcji agencja Siege Media przeczesała sieć w poszukiwaniu stron, które uzyskują najbardziej wartościowy ruch organiczny. Za kryterium przyjęto stawki płacone przez klientów za keywordy, z których strony w rankingu uzyskują wejścia organiczne. Przykładowo, jeśli klienci płacą wysokie stawki za dobrą pozycję swojego serwisu dla frazy „kredyty hipoteczne”, to serwis, który w sposób organiczny (niepłatny) znajduje się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania dla tej frazy uzyskuje w klasyfikacji SEMRush odpowiednio wysoką „wycenę”.

Numerem jeden okazała się Wikipedia, co akurat nie dziwi, biorąc pod uwagę rozległość i obszerność bazy danych tego serwisu. Godne uwagi natomiast jest to, że serwis z najdroższym ruchem to akurat przedsięwzięcie non-profi. Pierwsza piątka to brandy znane właściwie na całym świecie, z kolei w drugiej pojawiają się nazwy słabiej kojarzone w Polsce: Craiglist i Yelp. Pierwsza z nich to popularny serwis z drobnymi ogłoszeniami, a druga – serwis z rekomendacjami lokalnych biznesów.

Serch

Więcej: http://www.siegemedia.com/most-valuable-search-traffic

Tagi: , , ,

Tutaj możesz komentować