NASK opublikował raport za czwarty kwartał 2013 r.
Jak wynika z danych polskiego rejestru, dynamika rocznego przyrostu w domenie .pl wyniosła 2,47 proc. – rozpaczliwie mało w porównaniu z rokiem 2008, gdy wskaźnik ten wyniósł 14,89 proc.
Jak wynika z danych polskiego rejestru, dynamika rocznego przyrostu w domenie .pl wyniosła 2,47 proc. – rozpaczliwie mało w porównaniu z rokiem 2008, gdy wskaźnik ten wyniósł 14,89 proc.
Rozczarowuje fakt, że na liście nowych końcówek brakuje polskich terminów. „Domenowa rewolucja” zdobyłaby większy rozgłos w Polsce, gdyby rodzime firmy nie przespały okresu składania wniosków do ICANN – mówi Michał Siemaszkiewicz z agencji interaktywnej Webmetro
O perspektywach e-commerce w Polsce oraz o tajnikach rozwijania własnego biznesu w internecie rozmawiamy z Pawłem Jaczewskim, CTO w firmie i-sklep.pl, zajmującej się tworzeniem sklepów internetowych
Ponad 30 proc. adresów internetowych wykorzystywanych jest do celów biznesowych, najwięcej – w domenie .eu. Tak wynika z raportu „Website usage trends among top-level domains 2014” (trendy w wykorzystaniu stron internetowych w domenach TLD), opublikowanego przez EURid.
Szef Google ds. walki ze spamem Matt Cutts poinformował na swoim koncie na Twitterze o podjęciu działań przeciw dwóm polskim sieciom wymiany linków. Równocześnie na polskim blogu Google dla webmasterów pojawiła się notka przypominająca o konsekwencjach używania „nienaturalnych” linków.
Jak skutecznie prowadzić negocjacje z klientem zainteresowanym zakupem domeny? Na to pytanie odpowiada Eric Lyon w swoim tekście opublikowanym na forum domenowym NamePros.com. Zamieszczamy tłumaczenie artykułu za zgodą jego autora.
Największy gracz na polskim rynku domen, szczecińska firma Home.pl, przejęła innego dostawcę usług domenowych, firmę AZ.pl. To kolejny znaczący krok w ekspansji Home.pl na polskim rynku adresów internetowych po wchłonięciu firmy przechwytującej PPD.pl i registrara Albert.pl w 2011 r.
Otrzymujemy od czytelników pytania w sprawie nowych domen: kiedy wchodzą na rynek i gdzie są dostępne do rejestracji. By ułatwić orientację w tym temacie, publikujemy harmonogram uruchamiania nowych TLD, który pomoże lepiej zaplanować ewentualne wydatki rejestracyjne.
Szefowie Donuts pewnie już otworzyli szampana. Pierwsza siódemka zarządzanych przez nich nowych TLD, jak na razie, święci triumfy. Na prowadzenie wysunęła się domena .guru.
Nowe końcówki domenowe w końcu dotarły na polski rynek. Serwis Aftermarket.pl poszerzył swoją ofertę o możliwość rejestracji nazw w siedmiu nowych TLD.