Uniregistry oferuje nowy program partnerski
Rejestr Uniregistry wystartował z kolejnym projektem mającym na celu promocję nowych domen. Przedsięwzięcie nosi nazwę Pioneers Program i umożliwia zdobycie nazw premium niskim kosztem.
Rejestr Uniregistry wystartował z kolejnym projektem mającym na celu promocję nowych domen. Przedsięwzięcie nosi nazwę Pioneers Program i umożliwia zdobycie nazw premium niskim kosztem.
Spółka NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl, zmieniła nazwę na... nazwa.pl. Rebranding nastąpił po kilkunastu latach działalności firmy.
Padł kolejny rekord sprzedażowy w tym roku. Firma eHealthInsurance Services zapłaciła niemal 5 milionów dolarów za domenę Medicare.com.
Parkingi domen to wciąż ważna dziedzina biznesu domenowego. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Andrew Allemana z DomainNameWire.com.
3,6 miliona dolarów – tyle „zarobiła” domena Mi.com. To największa ujawniona transakcja domenowa zawarta w bieżącym roku. Ale nie największa sfinalizowana – jak się okazało przy okazji nagłośnienia sprzedaży cennej dwuliterówki.
Amerykański urząd ds. patentów i znaków towarowych (United States Patent and Trademark Office) dopuścił możliwość rejestrowania nowych końcówek jako znaków towarowych. Chętni do zabezpieczenia trademarków muszą jednak spełnić kilka warunków.
Zaskakującą decyzję wydał Czeski Sąd Arbitrażowy (CAC) w sprawie domeny iKase.com. Z orzeczenia wynika, że oferta złożona na domenę w przypadku braku reakcji abonenta zwalnia z zarzutów o odwrócony cybersquatting.
Po raz pierwszy w historii wartość rynku reklamy internetowej przerosła wysokość dochodów generowanych przez reklamę telewizyjną. Różnica wynosi niemal trzy miliardy dolarów.
Wyniki lokalne na urządzeniach mobilnych mają 80-proc. konwersję. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez comScore na zlecenie Neustar i agencji 15miles.
DomainMaker.pl oferuje dzień darmowych rejestracji nazw w domenie .pl. Oferta dotyczy partnerów firmy. Adresy można rejestrować bez limitu.