Game Lounge wydał prawie 11,5 miliona euro na domeny
Spółka Game Lounge, działająca w branży gamingowej, marketingowej i hazardowej, wydała blisko 11,5 miliona euro na domeny. Kwota obejmuje zakupy z okresu dziesięciu lat.
Game Lounge to marka specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, intensywnie działająca w branżach gamingowej i hazardowej. Firma zarządza 150 e-kasynami i siecią zakładów sportowych. Perłą w koronie Game Lounge jest serwis Betting.com. Adres prawdopodobnie został kupiony w 2020 r. Tak przynajmniej sugerują dane whois. Ostatnia aktualizacja na domenie została wykonana w listopadzie 2020 r. Z kolei snapshoty z archiwum internetowego wskazują na przerwę w aktywności witryny w roku 2020, a z wcześniejszych screenów wynika, że pod domeną działał dość prymitywny serwis informacyjny, prawdopodobnie służący do pozycjonowania adresu.
Nie wiadomo, ile Game Lounge zapłacił za Betting.com, wiadomo jednak, ile spółka wydała na domeny w ciągu dziesięciu lat – od momentu jej powstania do roku 2020. Według raportu finansowego, do którego dotarł James Iles, na koniec 31 grudnia 2020 r. wydatki firmy na domeny wynosiły 11,3 miliona euro. Rok wcześniej suma ta wynosiła 9,26 miliona euro, co oznacza, że w 2020 r. Game Lounge dokonał kolejnych zakupów lub zakupu o wartości ponad 2 milionów euro. Całkiem prawdopodobne, że taką właśnie kwotę firma zapłaciła za Betting.com. Nie da się jednak wykluczyć, że w grę wchodziły również inne nabytki. Co ciekawe, spółka jest właścicielem giełdy domen Domainify.com, co świadczy o jej dużym zaangażowaniu w rynek domen.

Źródło: JamesNames.com
Wydatki Game Lounge na adresy www nie są wprawdzie kolosalne, ale z pewnością zasługują na odnotowanie. Potwierdzają bowiem, że małe i średnie firmy również inwestują na rynku domen i wydają duże kwoty na zakup cennych adresów.
Tagi: Betting.com, e-kasyno, Game Lounge, hazard, James Iles, sprzedaże