Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Facebook usprawnia swój system reklamowy za pomocą Relevance score

Facebook usprawnia swój system reklamowy za pomocą Relevance score

Facebook wpłynie na jakość emitowanych u siebie reklam za pomocą systemu Relevance score. Nowe rozwiązanie ma pomóc reklamodawcom na lepsze dotarcie do odbiorców.

Relevance score to swoisty motywator dla reklamodawców, mający skłonić ich do projektowania lepszych kampanii. Narzędzie stanowi miernik powodzenia treści marketingowych wśród użytkowników Facebooka. Wynik relevance score obliczany jest na podstawie reakcji „fejsbukowiczów”, np. odtworzeń materiałów video, konwersji lub odrzuceń danej reklamy.

Reklamy punktowane są w skali od 1 do 10. Dzięki informacji uzyskanej od użytkowników serwisu, reklamodawcy będą mogli lepiej dopracować kampanie – tak, by celniej trafiały one w gusta odbiorców. W ten sposób oszczędzą pieniądze, pozyskają więcej klientów oraz zwiększą konwersję. Zadowoleni mają być również użytkownicy, którzy zamiast „spamu” otrzymają treści dopasowane do ich preferencji i zainteresowań. Taki przynajmniej jest tok myślenia managerów Facebooka, którzy oczywiście liczą przede wszystkim na zwiększenie obrotów ze sprzedaży powierzchni reklamowej.

Relevance score FB jpg

Tagi: ,

Tutaj możesz komentować