Aftermarket.pl rozdaje bonusy!
Do końca czerwca w Aftermarket.pl można korzystać z promocji „Bonusy za domeny”. Pozwala ona na zdobycie bonusów pieniężnych do sfinansowania usług w serwisie.
Do końca czerwca w Aftermarket.pl można korzystać z promocji „Bonusy za domeny”. Pozwala ona na zdobycie bonusów pieniężnych do sfinansowania usług w serwisie.
Adresy www to jeden z fundamentów naszych swobód w sieci i główna linia obrony przed dominacją internetowych korporacji. Tak twierdzi Michael Castello, jeden z najbardziej znanych domainerów i webdeveloperów w USA.
Kolejny miesiąc i kolejna milionowa transakcja. Tym razem „tylko” jedna, ale za to wyższa niż „jedynki” z poprzednich miesięcy. Nie jest to jednak tegoroczny rekord, bo już na początku maja do mediów trafiła wiadomość o kolejnej gigantycznej sprzedaży.
Serwis DNPric.es opublikował zestawienie, z którego wynika, że w bieżącym roku przeciętne ceny ujawnionych sprzedaży domen wzrosły do poziomu z 2010 r. To znaczące odbicie po trzech latach spadków.
Padł kolejny rekord sprzedażowy w tym roku. Firma eHealthInsurance Services zapłaciła niemal 5 milionów dolarów za domenę Medicare.com.
Parkingi domen to wciąż ważna dziedzina biznesu domenowego. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Andrew Allemana z DomainNameWire.com.
Określenie „domena premium” odnosi się do adresu internetowego o dużej wartości. Można jednak zaproponować bardziej precyzyjną definicję tego pojęcia.
3,6 miliona dolarów – tyle „zarobiła” domena Mi.com. To największa ujawniona transakcja domenowa zawarta w bieżącym roku. Ale nie największa sfinalizowana – jak się okazało przy okazji nagłośnienia sprzedaży cennej dwuliterówki.
Publikujemy zestawienie największych transakcji marca na rynku światowym i polskim. To najbardziej „efektowna” lista sprzedaży w tym roku z aż trzema siedmiocyfrowymi pozycjami. Jednak największa perełka marcowych rankingów to liderka polskiego zestawiania: domena Radio.pl, sprzedana za ponad 500 tys. zł.
Na forum domainerów DI.pl trwa burzliwa dyskusja na temat procedur stosowanych przez jednego z polskich rejestratorów domen. Chodzi o tryb wydawania kodów Authinfo abonentom adresów www. Niektóre firmy celowo przeciągają tę formalność, żeby zatrzymać klientów.