Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Visa zmienia brand z jednoliterowego na… dwunastoliterowy

Visa zmienia brand z jednoliterowego na… dwunastoliterowy

Ciekawy przypadek rebrandingu. Visa International zmieniła adres swojej usługi z jednoliterowej domeny V.me na dwunastoliterową nazwę VisaCheckout.com.

Usługa uruchomiona w listopadzie zeszłego roku pod adresem V.me umożliwia dokonywanie zakupów internetowych bez podawania numeru konta sprzedawcy. Kupujący posługuje się jedynie adresem e-mailowym i hasłem, płacąc przy tym za zakupy dowolną kartą, np. Visa, MasterCard czy American Express. Niedawno Visa podjęła decyzję o zmianie adresu usługi z „czarnogórskiego” na dotcomowy. Rebranding nie jest jednak podyktowany chęcią migracji pod lepszą końcówkę. Firma twierdzi, że zmiana marki ułatwi jej dotarcie do grupy docelowej ze względu na jasność przekazu nowej nazwy.

Na razie adres V.me funkcjonuje również w wersji polskojęzycznej, a docelowy brand – VisaCheckout.com – przekierowuje na subdomenę Checkout.Visa.com. Nie wiadomo, kiedy przeprowadzka zostanie sfinalizowana.

Tagi: , , , , ,

Tutaj możesz komentować