Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.


Chcesz wysokiej konwersji na swojej stronie? Zadbaj o mobile

Chcesz wysokiej konwersji na swojej stronie? Zadbaj o mobile

Wyniki lokalne na urządzeniach mobilnych mają 80-proc. konwersję. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez comScore na zlecenie Neustar i agencji 15miles.

63 proc. internautów poszukujących usług lokalnych korzysta z kilku urządzeń – 79 proc. z nich używa smartfonów, a 81 proc. tabletów. W kategorii najczęściej wyszukiwanych produktów i usług dominują:
– restauracje (23 proc. zapytań),
– firmy z branży motoryzacyjnej (10 proc. zapytań),
– miejsca i usługi związane ze sztuką i rozrywka (9 proc.).

Ankietowani użytkownicy smartfonów podkreślają, że korzystając ze swoich urządzeń, szukają informacji potrzebnych na bieżąco w danej sytuacji. Nie są więc zainteresowani pełną treścią podstawowej (desktopowej) wersji strony www, a jedynie najważniejszymi danymi nawigacyjnymi i produktowo-usługowymi.

Jak wynika z badania, aż cztery z pięciu wejść na stronę przez urządzenie mobilne prowadziły do zakupu, zwykle w ciągu kilku godzin, a niemal trzy na cztery wejścia „doprowadziły” użytkowników do wizyty w fizycznym sklepie lub punkcie usługowym.

Te dane stanowią istotną wskazówkę dla biznesów lokalnych, które nie do końca zdają sobie sprawę ze znaczenia marketingu internetowego, szczególnie w kanale mobilnym. Strony RWD z dobrze zaprojektowaną wersją na urządzenia mobile, przemyślanymi funkcjonalnościami i zestawem informacji adekwatnym do potrzeb konsumentów znajdujących się „w ruchu” mogą stanowić ogromną przewagę biznesową nad konkurencją.

Tagi: , , ,

Tutaj możesz komentować