NASK rozpoczął akcję edukacyjną dotyczącą rejestracji domen
Korzystając z okazji „dnia domeny” NASK ogłosił akcję edukacyjno-informacyjną. We współpracy z podmiotami z grup Interia i Bauer Media zamierza przybliżyć internautom tajniki rejestracji domen internetowych.
Czara goryczy w NASK najwyraźniej się przelała. Po siedmiu kwartałach nieustannych spadków w rejestrze domeny .pl instytucja postanowiła zmobilizować się do działania. Efektem jest ogłoszenie akcji edukacyjno-informacyjnej we współpracy z dużymi partnerami mediowymi.
Kampania została zainaugurowana 15 marca z okazji „dnia domeny” szeregiem „inicjatyw i atrakcji związanych z domenami internetowymi”. Jedną z nich był opublikowany na łamach Interii tekst adresowany do przedsiębiorców. Autorzy doradzają w nim, jak wybrać domenę przy zakładaniu działalności.
Nie wiadomo, jak długo ma potrwać akcja, ale zdecydowanie jej kibicujemy. Budowanie świadomości na temat domeny .pl i znaczenia adresów internetowych w marketingu i biznesie to aktywność, którą NASK powinien zająć się z rozmachem już wiele lat temu. Ale, jak mawiają, lepiej późno niż później.
Tagi: akcja informacyjna, edukacja, NASK
Komentarze ( 6 )
Czym możesz się podzielić?