Ponad połowa domainerów nie sprzedała ani jednej nowej domeny
Blisko 35 proc. domainerów deklaruje, że nie sprzedało ani jednej nazwy z końcówką nTLD. Prawie jedna czwarta inwestorów w ogóle takich nie posiada. Są jednak i tacy, którzy nieźle sobie radzą na rynku nowych końcówek.
Dane pochodzą z sondażu przeprowadzonego na łamach Robbiesblog.com. Wynika z niego, że prawie 60 proc. domainerów nie miała do czynienia z nowymi domenami lub nie odniosła żadnych sukcesów w tym segmencie rynku. Pozostałym udało się sprzedać kilka lub kilkanaście nowych domen. Najwięcej odpowiedzi na „tak” było w kategorii 15+, żaden z respondentów nie zadeklarował sprzedaży w przedziale 5–10 nazw w rozszerzeniu nTLD.

Wyniki nowego sondażu są jednak lepsze niż ankiety przeprowadzonej pięć lat wcześniej. Wówczas odsetek domainerów deklarujących udane transakcje był niższy, a ci, którzy albo nie sprzedali żadnej nowej domeny, albo żadnej nie posiadali stanowili prawie 80 proc. respondentów.

Wniosek? Rynek wtórny nTLD rośnie, ale wolno.
Tagi: sondaż, sprzedaże
Komentarz ( 1 )
Czym możesz się podzielić?