Instagram najskuteczniej promuje brandy
Instagram górą. Według raportu SumAll, należący do Facebooka serwis fotograficzny jest najbardziej efektywną siecią społecznościową w komunikacji firm z konsumentami.
W ciągu minionych 11 miesięcy amerykańskie firmy, które korzystały z Instagrama, odnotowały wzrost obrotów o 1,5–3,5 proc., a brytyjskie – o 3,6 proc. W badaniu uwzględniono dane pochodzące z czterech głównych sieci społecznościowych: Instagramu, Twittera, Google+ i Facebooka. Jak twierdzi Dane Atkinson, CEO SumAll, Instagram przydaje się szczególnie tym podmiotom, które posiadają w swojej ofercie produkty o „walorach wizualnych” – umożliwia im wyraźne zwiększenie zarówno przychodu, jak i świadomości marki. Przykładowo, producent rowerów Pure Fix Cycles szacuje, że każdy post na Instagramie przynosi mu ok. 100 dolarów dodatkowego dochodu.
SumAll to narzędzie służące do analizy zaangażowania użytkowników w serwisach społecznościowych. Monitoruje ponad 100 tys. firm i ok. 290 miliardów działań społecznych rocznie.
Tagi: Facebook, Google, Instagram, SumAll, Twitter
Komentarze ( 2 )
Czym możesz się podzielić?