Rynek domen

Biznes zaczyna się od domeny.

Czy zarabianie na domenach można rozpocząć choćby dziś?

Czy zarabianie na domenach można rozpocząć choćby dziś?

W internecie na temat domainingu krąży wiele mitów i wyolbrzymień. Według jednych to biznes, na którym łatwo zbić fortunę, według innych – to branża zabetonowana na amen i niedostępna dla nowych  adeptów. Jak jest naprawdę?

Naprawdę jest tak, jak pisaliśmy wielokrotnie: da się, ale nie jest łatwo. To odpowiedź, która leży „pośrodku” wyżej wymienionych skrajnych opinii. Do sukcesu niezbędna jest wiedza branżowa, doświadczenie biznesowe, kapitał i odrobina szczęścia. Trudno stwierdzić, który z tych czynników jest najbardziej istotny, ale najlepiej, gdy dochodzi do synergii wynikającej z połączenia ich wszystkich. Wówczas faktycznie na domenach można nieźle zarobić. Choć wizje domenowych fortun, jakie rodziły się w zeszłej dekadzie, lepiej jest traktować jako odległe marzenie niż realny cel.

O tym, że na domenach można zarobić, zaczynając choćby dziś, przekonują opinie samych inwestorów – osób zwykle pragmatycznych, realistycznych i stroniących od hurraoptymizmu. W ankiecie zorganizowanej przez Elliota Silvera na łamach DomainInvesting.com ponad trzy czwarte respondentów stwierdziło, że domaining to intratny biznes również w dzisiejszych czasach. Jedynie niespełna 24 proc. respondentów uznało, że dziś już nie można wejść na ten rynek. Warto również pamiętać, że ta perspektywa dotyczy rynku globalnego. Rynki lokalne cechują się odmienną, indywidualną specyfiką i często dają większe możliwości działania, nawet jeśli nie oferują równie wysokich stawek.

zaczynaniedomainingu

Tagi: ,

Tutaj możesz komentować